Sayfa 1/2 12 SonSon
14 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: bilgisayardan akort etme programı

  1. #1
    Gitar Dersi Video
    Durumu: tayfun çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Feb 2009
    Yer: bursa
    Mesajlar: 367
    Ettiği Teşekkürler: 2
    37 Mesajına 74 Teşekkür Edildi.

    Post bilgisayardan akort etme programı

    arkadaslar gitarımızı akort etmemize yardımcı olabilicek bir rogram die düşünüyorum boyutu cok küçük deneyin yardımcı olabilir size

    link;

    linki yeniledim http://www.zshare.net/download/577517729f6d4867/

    ben bunu kullanıorum
    Konu tayfun tarafından (27.03.09 Saat 02:31 PM ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Gitar Dersi Video
    Durumu: byrogue çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jan 2009
    Yer: İNÖNÜ
    Mesajlar: 423
    Ettiği Teşekkürler: 25
    18 Mesajına 37 Teşekkür Edildi.

    Standart

    Ben aptuner i indirdim akort edemedim kulağımla akort ediyorum süper akort oluyor programa gerek yok bence :P
    ArDa

    Yol dağlıyor gözümü bak ...
    Ağlasamda bu bende ki zehir kadar sarhoş ...
    Bu nehir gibi akan sular ne çok olur bu gözlerde yaş ...
    Tadı yok çooook zor ......

  3. #3
    Gitar Dersi Video
    Durumu: Ömer ÖZKAN çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Feb 2009
    Yer: Hatay / İskenderun
    Yaş: 26
    Mesajlar: 450
    Ettiği Teşekkürler: 83
    47 Mesajına 132 Teşekkür Edildi.

    Standart

    Link kırık ... kısmını düzeltirsen iyi olacak

    Ben de bir program ekleyeyim.

    Akort Programlarindan Birini kullanabilirsiniz. Piyasada en çok tercih edilen APTunner(Audio Phonics Guitar Tuner)
    Programı buradan indirebilirsiniz...


    Piyasada en çok tercih edilen APTunner(Audio Phonics Guitar Tuner) adlı programla gitarınızı Şu şekilde akort edebilirsiniz...
    APTunner(Audio Phonics Guitar Tuner) Programinin kullanımı:
    Programı calıştırdığınızda aşağıdaki kısımda "E A D G B E " harflerini görüyoruz.Bu harfLer

    E=mi yani en üst tel.
    A=la 5.tel
    D=re 4.tel
    G=soL 3. ince tel
    B=si 2.tel
    ve E =mi 1.en alt ince tel

    Şimdi..MeseLa 3.TeL sol ' ü akort edeceğiz.Yapmanız gereken tek şey cizgi
    G harfinin üstüne gelen dek teli sıkıp gevşetmek.

    Yukarıdaki ibre eğer "+" ya doğru hareket ediyorsa gevşetiyoruz..
    "-" ye doğru hareket ediyorsa sıkıyoruz.Cizgi "G "nin üstünde ibrede sıfır noktasına gelmişse akort olmuştur.Sonra diğer teller içinde aynı yolu izliyoruz. Tam sıfır yapmaya çalışmayın zaten büyük ihtimalle olmayacaktır. İbrenin -3 ile +3 arası olması yeterlidir.
    Konu SatanicaWars tarafından (30.07.09 Saat 01:34 PM ) değiştirilmiştir.

  4. Ömer ÖZKAN adlı üyemizin mesajını beğenen kullanıcılarımız:

    f_bgbs (29.08.09)

  5. #4
    Gitar Dersi Video
    Durumu: joseph_s çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Feb 2009
    Yer: İstanbul
    Mesajlar: 192
    Ettiği Teşekkürler: 18
    16 Mesajına 18 Teşekkür Edildi.

    Standart

    Guitar pro programını kullan arkadaşlar varsa bilr. bilmeyenler içinde ben yeniden açıklıyım. programı açtıktan sonra en üstteki sekmelerden araçlara tıklayın orda ilk sırada dijital gitar tuner die bi seçenek var . aptuner dan farkı arayüzü guitar pro kullanıyosanız başka bi akort programına gerek olucağını sanmam.

  6. #5
    Gitar Dersi Video
    Durumu: Ömer ÖZKAN çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Feb 2009
    Yer: Hatay / İskenderun
    Yaş: 26
    Mesajlar: 450
    Ettiği Teşekkürler: 83
    47 Mesajına 132 Teşekkür Edildi.

    Standart

    Alıntı joseph_s Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Guitar pro programını kullan arkadaşlar varsa bilr. bilmeyenler içinde ben yeniden açıklıyım. programı açtıktan sonra en üstteki sekmelerden araçlara tıklayın orda ilk sırada dijital gitar tuner die bi seçenek var . aptuner dan farkı arayüzü guitar pro kullanıyosanız başka bi akort programına gerek olucağını sanmam.
    Bunu bilmiyordum teşekkürler

  7. #6
    Gitar Dersi Video
    Durumu: XxXHDyXxX çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Mar 2009
    Yer: konya
    Mesajlar: 296
    Ettiği Teşekkürler: 3
    15 Mesajına 34 Teşekkür Edildi.

    Standart

    yha bosverin gidin tuner alın
    pc programları o kdr kullanışlı degil bi gp ninkii begeniyorum

  8. #7
    Gitar Dersi Video
    Durumu: XxXHDyXxX çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Mar 2009
    Yer: konya
    Mesajlar: 296
    Ettiği Teşekkürler: 3
    15 Mesajına 34 Teşekkür Edildi.

    Standart

    tabi haklısın ama bazı programlarda sorun olabiliyor çok iyi akort etmiyor
    ama pcdende etmek ideal bir yol

  9. #8
    Gitar Dersi Video
    Durumu: Ömer ÖZKAN çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Feb 2009
    Yer: Hatay / İskenderun
    Yaş: 26
    Mesajlar: 450
    Ettiği Teşekkürler: 83
    47 Mesajına 132 Teşekkür Edildi.

    Standart

    Line In daha kısık ses verir sanıyorum mic girişinin boost undan teknik terimleri de anlamam yanlışsa affedin Elektro gitarı mikrofon girişnden bağlamayı kastediyoruz.

  10. #9
    Gitar Dersi Video
    Durumu: hendrix çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jun 2009
    Yer: ankara
    Mesajlar: 13
    Ettiği Teşekkürler: 0
    0 Mesajına 0 Teşekkür Edildi.

    Standart

    ben akord yapmak için gitar pro yu kullanıyordum.. programı kullanım süresi doldu..şimdi full version u indirdim ama tuner ı çalışmıyor..jack kablosunu küçültücü yardımıyla pc ye takıyorum ama yine de olmuyor ..neden kaynaklanıyor olabilir..

  11. #10
    Gitar Dersi Video
    Durumu: legendboxer çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Dec 2010
    Yer: Kastamonu
    Mesajlar: 7
    Ettiği Teşekkürler: 9
    0 Mesajına 0 Teşekkür Edildi.

    Standart

    ap tunner la akort ederken tele ilk vurdugumda mesela +4den başlayıp -4 e kadar iniyo sabit durmuyo. İlk vurdugumdamı 0 da olması gerekiyo göstergenin. Bi yardım edin beyler.
    İbanez Grgr121ex Candy Apple
    İbanez TBX15R

Sayfa 1/2 12 SonSon


Hakkımızda

Hızlı Bağlantılar

Sosyal Ağlar

Facebook Twitter youtube