Sayfa 2/13 İlkİlk 123412 ... SonSon
130 sonuçtan 11 ile 20 arası

Konu: Özel Selim IŞIK Gitar Dersleri

  1. #11
    Gitar Dersi Video
    Durumu: <GuİtArCı_MeN> çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Apr 2009
    Yer: Bursa
    Mesajlar: 323
    Beğendiği Mesajlar: 6
    9 Mesajına 9 beğeni yapıldı.

    Standart

    yaaa istanbula taşınmak istiyorum
    Hafız

  2. #12
    Yasaklı
    Durumu: THE_ALPEREN çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jun 2009
    Mesajlar: 99
    Beğendiği Mesajlar: 104
    3 Mesajına 3 beğeni yapıldı.

    Standart

    Bende yeni başlıcam,selim ışık hocamıza herkes çok iyi hoca diyo

  3. #13
    Gitar Dersi Video
    Durumu: s.senem çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Feb 2009
    Yer: istanbul
    Yaş: 38
    Mesajlar: 451
    Beğendiği Mesajlar: 343
    204 Mesajına 546 beğeni yapıldı.

    Standart

    Alıntı THE_ALPEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende yeni başlıcam,selim ışık hocamıza herkes çok iyi hoca diyo
    Öyle olduğu için olabilir mi )

  4. #14
    Gitar Dersi Video
    Durumu: couger çevrimdışı
    Üyelik tarihi: May 2009
    Yer: ist.beyoğlu
    Yaş: 39
    Mesajlar: 212
    Beğendiği Mesajlar: 216
    27 Mesajına 32 beğeni yapıldı.

    Standart

    Merhaba avrupa yakasındayım, haftanın hangi günleri ders alabilirim?
    teşekkürler
    Konu couger tarafından (08.07.09 Saat 01:08 PM ) değiştirilmiştir.

  5. #15
    Gitar Dersi Video
    Durumu: KalisXax çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Apr 2009
    Mesajlar: 31
    Beğendiği Mesajlar: 0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standart

    ahhh ahhh harbi istanbuldao olmak varya
    Don't fight , make Rock'n Love

  6. #16
    Gitar Dersi Video
    Durumu: harunbey çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Apr 2009
    Yer: gaziantep
    Mesajlar: 40
    Beğendiği Mesajlar: 1
    2 Mesajına 5 beğeni yapıldı.

    Standart

    bide antebe kopyalansa keşke imkan olsa

  7. #17
    Gitar Dersi Video
    Durumu: Kadıkoy-Acil çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jul 2009
    Mesajlar: 1
    Beğendiği Mesajlar: 0
    0 Mesajına 0 beğeni yapıldı.

    Standart

    hep şuraya buraya kopyalansa diyorsunuz .. ama elinizden geleni yapmak yerine hazır şey istiyosunuz. kendi bulunduğunuz bölgeye ile ilçeye herneyse..birini kopyalamak yerine bulunduğunuz yerdeki en ii gitar hocasını aramaya başlayın ve derslere başlayın kendiniz ne kadar gayret ederseniz o kadar sonuç alırsınız süreye gelince ayarlı ve programlı çalış sen ne zaman istersen o o zaman biter

  8. #18
    Gitar Dersi Video
    Durumu: RaZoR92 çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jul 2009
    Yer: İstanbul - Pendik
    Mesajlar: 129
    Beğendiği Mesajlar: 74
    18 Mesajına 29 beğeni yapıldı.

    Standart

    Selim hocam pendikte yeriniz nerede acaba ??

  9. #19
    Gitar Dersi Video
    Durumu: Atakhai çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jul 2009
    Mesajlar: 1
    Beğendiği Mesajlar: 0
    0 Mesajına 0 beğeni yapıldı.

    Standart

    Selamlar, etilerde hangi gunler oluyorsunuz hocam?

    Saygılar.

  10. #20
    Gitar Dersi Video
    Durumu: couger çevrimdışı
    Üyelik tarihi: May 2009
    Yer: ist.beyoğlu
    Yaş: 39
    Mesajlar: 212
    Beğendiği Mesajlar: 216
    27 Mesajına 32 beğeni yapıldı.

    Standart

    Dün büyük gündü benim için, selim hocayla ilk kez yüz yüze görüştüm.benim için mutluluk vericiydi.o kısa zamanda bile benim için çok faydalı olacak bilgiler verdi,yani her zaman her yerde öğretmek için elinden geleni yapıyor. ne yapıp edip ders alacağım inşallah.1.5-2 saat yol sürsede valla şeker gibi bi insan allah başımızdan eksik etmesin.ha bu arada yer pendikte değil kartal da ido iskelesine yakın bi yerde.

Sayfa 2/13 İlkİlk 123412 ... SonSon


Hakkımızda

Hızlı Bağlantılar

Sosyal Ağlar

Facebook Twitter youtube