Close
Giriş Bilgileriniz

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
34 sonuçtan 11 ile 20 arası

Konu: [3] Online Selim IŞIK Gitar Dersleri // Müzisyenlerin Ortak Dili

  1. #11
    Gitar Dersi Video
    Durumu: asi_engin çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jul 2009
    Mesajlar: 17
    Beğendiği Mesajlar: 0
    3 Mesajına 3 beğeni yapıldı.

    Standart

    hocamında dediği gibi 4 tane sarımlı tel var akustik gitarımda yanlız bi sorun var ben daha önceden hiç pena kullanmadım inşllah kullanbilirim pena var ama nasıl kullanılcağını bilmiyorum nota bilgisi olarak ezberimde onlar hatta yazabilirim (c-do) (d-re) (e-mi) (f-fa) (g-sol) (a-la) (b-si) biraz vazla konuştum farkındayım ama bide ilk üç perdedeki notaları biliyorum hatta unutmamak için çizelge yapmıştım http://img507.imageshack.us/img507/1155/notaw.jpg

  2. #12
    Gitar Dersi Video
    Durumu: sagan çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Aug 2009
    Mesajlar: 5
    Beğendiği Mesajlar: 1
    0 Mesajına 0 beğeni yapıldı.

    Standart

    hocam büyüksün ya

  3. #13
    Yasaklı
    Durumu: f_bgbs çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Aug 2009
    Yer: Karabük
    Yaş: 32
    Mesajlar: 324
    Beğendiği Mesajlar: 481
    64 Mesajına 117 beğeni yapıldı.

    Standart

    Emeğinize sağlık

    Sanırım ben bu dersi anladım. Bir kere izledim. Zaten parmak , nota , isimlerini biliyordum. TABı bilmiyordum. Sayın Işık'ın dilinden anlamamak mümkün olamazdı zaten Hemen bir üst derse geçeyim mi ? Bu konuda kararsız kaldım şimdi. Acele etmeyeyim diyorum ama bir yandan da hemenceceik alışmak istiyorum. Biliyorum zamanla olacak inş. 4. derse geçeyim mi arkadaşlar ? Ne dersiniz?

    S.F.B

  4. #14
    Gitar Dersi Video
    Durumu: couger çevrimdışı
    Üyelik tarihi: May 2009
    Yer: ist.beyoğlu
    Yaş: 40
    Mesajlar: 212
    Beğendiği Mesajlar: 216
    27 Mesajına 32 beğeni yapıldı.

    Standart

    acele etme! tekrar tekrar çalış iyice yut ondan sonra geç
    R.G

  5. couger adlı üyemizin mesajını beğenen kullanıcılarımız:

    f_bgbs (29.08.09)

  6. #15
    Yasaklı
    Durumu: f_bgbs çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Aug 2009
    Yer: Karabük
    Yaş: 32
    Mesajlar: 324
    Beğendiği Mesajlar: 481
    64 Mesajına 117 beğeni yapıldı.

    Standart

    6. derse 1 ay sonra geçeceğim inşallah. Emeğinize sağlık

    S.F.B

  7. #16
    Gitar Dersi Video
    Durumu: SiLenCe çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Aug 2009
    Yaş: 31
    Mesajlar: 32
    Beğendiği Mesajlar: 9
    2 Mesajına 2 beğeni yapıldı.

    Standart

    teşekkürler 4. derste görüşmek üzere.. yalnız ben sürekli basa sarıp sarıp izlerken site beni aktif olmamaktan çıkış aldı göstermiş yorum yazacakken giriş yap diyordu hahaha çok yavaşım ya

  8. #17
    Gitar Dersi Video
    Durumu: DominuS_SathanaS çevrimdışı
    Üyelik tarihi: May 2009
    Mesajlar: 21
    Beğendiği Mesajlar: 3
    2 Mesajına 6 beğeni yapıldı.

    Standart

    hocam bana tab ile çalışmak daha kolay geliyo hemde daha çok seviyorum porteden.porteyi bir türlü çözemiyorum.porteyi bilmek şartmı?ya da istediğimizle çalışabilirmiyiz?

  9. #18
    Gitar Dersi Video
    Durumu: cortx çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Dec 2009
    Yer: İstanbul
    Mesajlar: 12
    Beğendiği Mesajlar: 10
    0 Mesajına 0 beğeni yapıldı.

    Standart

    Abi süpersin gitarı aldım kursa gidecek para yok buradan ögreniyorum.Eyvallah
    Konu NuRR tarafından (02.12.09 Saat 09:34 PM ) değiştirilmiştir.

  10. #19
    Gitar Dersi Video
    Durumu: ilkerxx çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jul 2009
    Mesajlar: 13
    Beğendiği Mesajlar: 9
    1 Mesajına 1 beğeni yapıldı.

    Standart

    Nota önemlidir, tesekkürler

  11. #20
    Gitar Dersi Video
    Durumu: zekker çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Dec 2009
    Yer: Kadıköy
    Yaş: 32
    Mesajlar: 15
    Beğendiği Mesajlar: 8
    3 Mesajına 3 beğeni yapıldı.

    Standart

    bugünde selim abi bahsetti çok şanslıyız herşey hazır önümüzde.

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon

Bu Konudaki Etiketler

Gitar Dersi Video
Selim IŞIK ile Gitar dersi videoları, gitar akorları, gitar tabları, gitar kursu ve müzik forumu.
Sosyal Platformlar