Close
Giriş Bilgileriniz

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
33 sonuçtan 21 ile 30 arası

Konu: Selim Işık - Çizgi [Enstrümantal] Download Linki

  1. #21
    Gitar Dersi Video
    Durumu: heavy_armi çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jun 2010
    Yer: Adana
    Mesajlar: 76
    Beğendiği Mesajlar: 55
    4 Mesajına 4 beğeni yapıldı.

    Standart

    selim abi supersin

  2. #22
    Gitar Dersi Video
    Durumu: unspokenfear çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Aug 2009
    Mesajlar: 5
    Beğendiği Mesajlar: 0
    0 Mesajına 0 beğeni yapıldı.

    Standart

    çok güzel parça teşekkürler

  3. #23
    Gitar Dersi Video
    Durumu: GitarN çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jun 2010
    Yer: Bursa
    Mesajlar: 57
    Beğendiği Mesajlar: 27
    3 Mesajına 4 beğeni yapıldı.

    Standart

    Mükemmel yaaa içim bi değişik oldu

    Elinize sağlık hocam..

  4. #24
    Gitar Dersi Video
    Durumu: Fatih Kuloğlu çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jun 2010
    Yer: Kuşadası
    Mesajlar: 106
    Beğendiği Mesajlar: 49
    4 Mesajına 4 beğeni yapıldı.

    Standart

    Harika ya..

  5. #25
    Gitar Dersi Video
    Durumu: ferdi21 çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Jul 2010
    Yer: Karabük
    Mesajlar: 62
    Beğendiği Mesajlar: 22
    10 Mesajına 13 beğeni yapıldı.

    Standart

    Abi dinledikçe dinliyom.Bu parça kendini defalarca dinletiyor.Son zamanlarda dinlediğim en güzel enstrümental parça.Bu parçayı bence Selim abi Senfoni Orkestrasıyla beraber çalmalı ve klip çekilmeli.Selim abi duygun hiç eksik olmasın bizede bu tür güzel parçaları dinlemek düşsün

  6. ferdi21 adlı üyemizin mesajını beğenen kullanıcılarımız:

    | Selim IŞIK | (13.08.10)

  7. #26
    Gitar Dersi Video
    Durumu: Onur Şaşmaz çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Nov 2010
    Yer: Ankara
    Yaş: 28
    Mesajlar: 58
    Beğendiği Mesajlar: 12
    5 Mesajına 5 beğeni yapıldı.

    Standart

    İndirelim de mp3 player'ımızda en baş köşede yerini alsın (:

  8. #27
    Gitar Dersi Video
    Durumu: nghn çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Mar 2010
    Mesajlar: 3
    Beğendiği Mesajlar: 4
    0 Mesajına 0 beğeni yapıldı.

    Standart

    yeni dinleyebildim. indirdim bile.
    uzun zamandır bir parçadan ilk dinleyişimde bu kadar etkilenmemiştim.
    yüreğine sağlık. teşekkürler...

  9. #28
    Gitar Dersi Video
    Durumu: Tansel_KTF çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Nov 2010
    Mesajlar: 25
    Beğendiği Mesajlar: 6
    2 Mesajına 2 beğeni yapıldı.

    Standart

    Saolasın Kardeşim

  10. #29
    Gitar Dersi Video
    Durumu: uksk çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Dec 2011
    Yer: Bulgaristan
    Yaş: 29
    Mesajlar: 1
    Beğendiği Mesajlar: 1
    0 Mesajına 0 beğeni yapıldı.

    Standart

    süper şarkı mukemmel muhteşem

  11. #30
    Gitar Dersi Video
    Durumu: Mehmmett çevrimdışı
    Üyelik tarihi: Nov 2011
    Yaş: 26
    Mesajlar: 87
    Beğendiği Mesajlar: 5
    12 Mesajına 20 beğeni yapıldı.

    Standart

    Arkadaşlar Bende Selim Işık 2004 Yazgı albümü Var İsterseniz Hepsini (10 Mp3 Şarkıyı) Zip Olarak Yüklerim.
    Konu Mehmmett tarafından (19.12.11 Saat 07:08 AM ) değiştirilmiştir.

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
Gitar Dersi Video
Selim IŞIK ile Gitar dersi videoları, gitar akorları, gitar tabları, gitar kursu ve müzik forumu.
Sosyal Platformlar